Coronamaatregelen

Beste bezoeker,

In verband met het risico op verspreiding van het coronavirus hebben wij onze werkwijze aangepast. Uitgangspunt is dat wij de contactmomenten op kantoor zoveel als mogelijk beperken.

Vragen/overleg: 

Indien u vragen heeft of indien u over uw dossier wenst te overleggen, dan verzoeken wij u vriendelijk per telefoon of per email contact op te nemen met de behandelend advocaat. Over algemene zaken kunt u ook contact opnemen met secretaresse Annemarie Wissink (0341 251 507).

Afgifte stukken:

Indien u stukken wenst af te geven, dan verzoeken wij u vriendelijk deze te deponeren in de postbus die u aan u rechterzijde aantreft. Mocht het pakket daarvoor te omvangrijk zijn, neemt u dan telefonisch contact op met de behandelend advocaat.

Besprekingen:

In overleg met uw advocaat en met inachtneming van de RIVM voorschriften (zie www.lunenbergadvocaten.nl) is het beperkt mogelijk om op ons kantoor te overleggen. U kunt daarover contact opnemen met uw behandelend advocaat.

Wij hopen dat u begrip heeft voor deze maatregelen.

Lunenberg Advocaten 

< Terug naar nieuws overzicht