Beste bezoeker,
In verband met het risico op verspreiding van het coronavirus hebben wij onze werkwijze aangepast. Uitgangspunt is dat wij de contactmomenten op kantoor zoveel als mogelijk beperken.
Vragen/overleg:
Indien u vragen heeft of indien u over uw dossier wenst te overleggen, dan verzoeken wij u vriendelijk per telefoon of per email contact op te nemen met de behandelend advocaat. Over algemene zaken kunt u ook contact opnemen met secretaresse Annemarie Wissink (0341 251 507).
Afgifte stukken:
Indien u stukken wenst af te geven, dan verzoeken wij u vriendelijk deze te deponeren in de postbus die u aan u rechterzijde aantreft. Mocht het pakket daarvoor te omvangrijk zijn, neemt u dan telefonisch contact op met de behandelend advocaat.
Besprekingen:
In overleg met uw advocaat en met inachtneming van de RIVM voorschriften (zie www.lunenbergadvocaten.nl) is het beperkt mogelijk om op ons kantoor te overleggen. U kunt daarover contact opnemen met uw behandelend advocaat.
Wij hopen dat u begrip heeft voor deze maatregelen.
Lunenberg Advocaten